FAQ for Humorkassen

FAQ-Spørgsmål

Kan jeg betale med faktura?

Jep!

Det er dog forbeholdt virksomheder og institutioner at betale med faktura, hvor de får kredit 8 dage. Vil du som privatperson overføre din ordres beløb til os, kan du gøre det, men vi afsender først din ordre, når pengene er landet på vores bank konto.

Ved bankoverførsel for virksomheder eller institutioner:
Hvis du vælger at betale med faktura, skal følgende informationer bruges:

Registreringsnummer: 8117
Konto nummer:
 1261589
Bank: 
Nykredit

Venligst notér ordrenummer i kommentarfeltet.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?

Har du tastet forkert e-mail, så vil du ikke modtage din ordrebekræftelse, derfor anbefaler vi, at du

  • Kigger i din spam-mappe som det første,
  • Kontakter os, hvis du ikke kan finde e-mailen og vi gensender manuelt,

Fejl i email-adressen kan betyde

  • At Humorkassen ikke kan sende oplysninger for levering til dig pr. mail,
  • At du ikke når at afhente din ordre fra første levering før den sendes retur til os, hvis du ikke har skrevet telefonnummer på din pakke og forkert e-mail.

 

Vi oplever ofte, at der er fejl i e-mailadresser, så hvis vi ikke opdager eller kan gennemskue fejlen, kan vi ikke gensende information til dig. Det påvirker altså levering til dig, hvis du ikke har et telefonnummer tilknyttet til din ordre. Du kan kontakt os på info@humorkassen.dk for spørgsmål og for at tjekke op på manglende ordrebekræftelser.

Min ordre er en julegave..

Er din ordre en julegave, kan gaven returneres indtil den 15. februar følgende år efter gaven er købt. Det betyder eksempelvis, at hvis du køber produkter hos os som julegave i november eller december 2020, vil gavemodtager kunne ombytte eller returnere den i dialog med os senest den 15. februar 2021. Og så fremdeles.

For at vi kan yde den bedste service til gavemodtager, foretrækker vi at gavemodtager tager kontakt til os, så vi kan tage personlig hånd om muligheder for ombytning eller returnering.

For at gavemodtager kan returnere eller ombytte sin gave, så oplys da gavemodtager om:
  • Ordrenummeret og
  • Køberens navn.

På den måde kan vi verificere ordren og sammen med ordremodtager aftaler nærmere for ombytning eller returnering.

Gavemodtager vil da ved modtagelse af produkt(er) hos vores lager, få tilsendt et personligt gavekort i form af en rabatkuponkode på ordrens beløb via email, som kan benyttes i vores webshop. Her vil gavemodtager frit kunne vælge i blandt vores produkter og indtaste rabatkuponkode i kurven.

Ønsker du at bytte eller returnere produkter, skal produkterne derfor returneres i samme stand, som da de blev modtaget. Læs yderligere i vores handelsbetingelser om varens stand.

I er ikke E-Mærket - kan jeg stole på jer?

Humorkassen.dk er ikke E-Mærket, men derfor kan du sagtens stole på os. Vores webshop gik live 17. marts 2018, hvor vi i opstartsfasen valgte at fokusere på at bruge vores kapital på at give dig værdi. Det har vi gjort ved at få nye produkter til webshoppen og udvide, frem for at betale årligt for at være E-Mærket.

Bliver I E-Mærket?

Der er sket meget siden da i Humorkassen, men vi vurderer fortsat at vælge E-Mærket fra indtil vi har opnået de mål, vi har sat os forinden tilvalg af E-Mærkets service.

Hvornår afsender I ordrer?

Afsendelse af ordrer

Placerer du din ordre hos os før kl. 13:00 på en hverdag, vil den som regel blive afsendt samme dag. Placerer du din ordre kl. 20 mandag aften, vil din ordre blive pakket tirsdag – dagen efter – og afsendt kl. 13:00 med levering til hjemmelevering eller pakkeshop onsdag.

Hav dog altid in mente

Der kan forekomme undtagelser, såfremt din vare ikke er på lager eller der er mange pakker, som eksempelvis ved Black Friday og Cyber Monday samt i krisetider som ved Coronavirus, hvor vi benytter os af ekstra sikkerhedsforanstaltninger.

Der kan også være forsinkelser efter weekender, som kan påvirke din ordres levering. Vi gør selvfølgelig vores bedste for at få alle pakker af sted hurtigst muligt. Vi håber på din forståelse.

Har du spørgsmål til din ordre, så endelig altid kontakt os via vores chat-funktion eller via e-mail.
Kan jeg lade være med at afhente min pakke eller afvise min pakke til returnering af fejlkøb?

Du afholder de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til modtagelse. Hvis du derfor afviser levering eller ikke afhenter ordre hos pakkeshop, vil dette ikke opfattes om en gyldig returnering til Humorkassen og din ordre refunderes derfor ikke.

Ikke-afhentede ordrer

En ordre som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret og anses derfor ikke som et fortrudt køb. Fortyder du købet efter vi har fået pakken retur og den ikke har været afhentet, forbeholder vi os retten til at fratrække beløbet for returfragt i det samlede beløb, som du tilbagebetales. Jævnfør ligeledes ved Dansk Erhverv.

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, det kan du sagtens!

Endelig ring til os på 93100990 eller send os en e-mail til info@humorkassen.dk med dit ordrenummer. Du kan også skrive i vores chat med dit ordrenummer og gerne også navn, så vi kan annullere din ordre.

Er din ordre afsendt og du ønsker at fortryde dit køb, så kontakt os da på info@humorkassen.dk og vi vil gøre vores bedste for at finde en løsning.

Spørgsmål til ordrer

Hvad betyder en 'delvist afsendt ordre'?

Afsendelse af ordrer

Når vi afsender pakker, betyder det som hovedregel, at din pakke leveres i én samlet pakke.

Delvist afsendte ordrer

Laves en delvist afsendt ordre, kan det være fordi enkelte spil i din ordre ikke er på lager ved bestilling. Det kan eksempelvis være en forudbestilling sammen med andre spil. Det indebærer en længere total leveringstid for hele din ordre.

Vi sørger selvfølgelig for at aftale med dig, om du ønsker din ordre delt op. Det gør, at du kan modtage de spil, der er på lager, så hurtigt som muligt. Ønsker du ikke dette og vil vente med at få alt leveret samtidig, er det selvfølgelig også muligt!

Betingelser ved delvist afsendte ordrer

Ønsker du en delvist afsendt ordre, hæves beløbet for den samlede ordre ved afsendelse af første del af ordren. Det sikrer dig, at vi ikke hæver beløbet over to omgange. Vi kontakter dig selvfølgelig såfremt dette er tilfældet, og sender dig ligeledes leveringsbekræftelse på e-mail, når vi afsender din ordre – eller dele af din ordre.

Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Det er desværre ikke muligt at afhente ordre på vores adresser i øjeblikket. Selvom vores administration og webshop lager begge befinder sig i Aalborg, er det ikke muligt at hente ordrer her.

Kan I omdirigere min pakke?

Som udgangspunkt er det desværre ikke muligt for os at omdirigere din pakke. Er pakken ikke afsendt, så skriv til os og vi vil gøre hvad vi kan for at omdirigere den.

Dog kan du omdirigere pakken gratis, hvis GLS ikke kan levere din pakke til dig personligt eller til en PakkeShop i din nærhed. Læs mere her.

Kan jeg afhente min ordre efter 20 dage i pakkeshop eller få den gensendt?

Når du ikke at afhente din pakke inden 14 hverdage hos din valgte pakkeshop eller leveringssted, vil pakken blive returneret til Humorkassens lageradresse. Her betaler vi for den ekstra afsendelse og returfragt.

Ønsker du at få gensendt pakken, vil du derfor blive opkrævet for ekstra forsendelse, som er lig din forrige fragtpris, og håndteringsgebyr på 39 kr. oveni.

En ordre som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret og anses derfor ikke som et fortrudt køb. Fortyder du købet efter vi har fået pakken retur og den ikke har været afhentet, forbeholder vi os retten til at fratrække beløbet for returfragt i det samlede beløb, som du tilbagebetales. Jævnfør ligeledes ved Dansk Erhverv.

Hvordan fungerer tilbagebetalingen?
Fortryder du din ordre, når du har modtaget den

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Er der en værdiforringelse på produktet, når du har returneret det til os, hæfter du for dette og det fratrækkes fra købsbeløbet.

Modtagelse af returpakken

Når vi modtager din returpakke, sender vi dig en e-mailbekræftelse, hvori vi også informerer dig om at tilbagebetalingen påbegyndes.

Selve tilbagebetalingen

Vi gennemfører din tilbagebetaling til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilliget i anden form for tilbagebetaling.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Husk endelig at vedlægge Humorkassens returseddel til din returordre. Du kan desuden benytte vores returportal til at købe returlabel.
Returnering af beer pong udstyr

Vi tager ikke imod returneringer af beer pong kopper, da vi ikke just kan vurdere om de har været i brug eller ej.

Vil du returnere et beer pong bord?

Ønsker du returnering af et beer pong bord, skal du først tage kontakt til os via info@humorkassen.dk og vedhæfte billeder af returneringen – om papkassen til bordet har været åbnet og i så fald også billeder af indholdet. Hermed vil vi sammen finde ud af en løsning, der er fordelagtig for begge parter.

Generelt

Har I gratis fragt?

Det har vi, og du opnår fri fragt, når du handler produkter for over 499,- med undtagelse for GLS erhverv. Ellers koster fragt fra 29 DKK.

Hvordan forudbestiller jeg spil?

Ved stor interesse og efterspørgsel af spil, åbner vi for muligheden for at forudbestille spil. En forudbestilling betyder, at spillet midlertidigt ikke er på lager, men at vi hos Humorkassen afventer en leverance fra vores leverandører.

Forudbestillingen fungerer derfor som en venteliste, så du er sikret at få et eksemplar.

For at blive informeret om ventetiden, følg da med på vores Facebook og Instagram-profiler, hvor vi ved store forudbestillinger vil informere om nyheder på enten forsinkelser eller ankomster.

Vi trækker ikke penge før spillet er klar til afsendelse. Så snart leverancen af forudbestillingen modtages, vil det blive pakket og afsendt hurtigst muligt, hvor du vil modtage en e-mail om at din pakke er på vej.

For påmindelse, når en vare kommer tilbage på lager

Du kan også tilmelde dig vores påmindelsessystem som du finder på produkter, der ikke er på lager. Du vil herefter få en påmindelse om, at produktet er kommet på lager igen sendt til din e-mail ved tid og lejlighed.

Hvorfor får I ikke de nye brætspil på lager når de udkommer?

Hos Humorkassen arbejder vi hele tiden på, at vi har de bedste produkter til vores gæster på webshoppen. Det er vigtigt for os, at vi har et bredt sortiment med klassiske produkter indenfor brætspil og får nye favoritter på lager. Det findes mange produkter til underholdning og produkter, som kan skabe underholdning. Vi prioriterer derfor ud fra den statistik, vi indsamler, når du søger på vores webshop eller skriver til os via chat eller på e-mail. Derfor kan det betyde, at vi ikke altid har de nyeste produkter på lager. Der kan også være andre årsager til det. Humorkassen er en lille virksomhed, så vi arbejder hårdt på at have alt på lager, men det er desværre ikke altid det lykkes.

Står du og mangler et bestemt produkt, du ønsker at se på vores webshop, så er du altid velkommen til at give os et tip over chat eller e-mail. Det sætter vi altid pris på.
Hvorfor er alle produkter ikke på lager?

Hos Humorkassen arbejder vi på at sørge for, at alle vores produkter er på lager. Det kan desværre ikke altid lykkes, fordi vi er en lille virksomhed.

Nogen gange kan det være fordi vi kun mangler ét produkt fra en leverandør, og derfor venter med at bestille indtil der er flere produkter, vi skal have. Andre gange melder leverandøren udsolgt, så vi må skrive os på til en venteliste og vente på producenten er færdig med at lave produktet. Efter det, skal det sendes til Danmark, som også kan tage en måned eller mere i transport. Nogen gange stopper en producent og spildesigneren med at have licens eller lyst til at producere et produkt, så produktet udgår.

Vi forsøger derfor altid at have det nyeste information om de produkter, vi har på vores webshop.

På den måde kan vi også bedst hjælpe dig, hvis du står inde med spørgsmål til varestatus hos os.

Spørgsmål til levering og returnering

Sådan handler du hos Humorkassen

1. Find det eller de produkter, du ønsker og tilføj dem til din kurv. Du kan ikke afhente eller købe ordrer på vores adresser, desværre.

2. Se dine ønskede produkter i din kurv. Klik dig herind og se om alt stemmer:

    • Har du det rette antal?
    • Er der et bestemt sprog, du ønsker brætspil på – og har du valgt korrekt?
    • Har du valgt det rette produkt?
    • Har du en rabatkuponkode, så endelig tast den ind nu. Ellers kan du også gøre det igen i punkt 4.

3. I din kurv skal du vælge den levering, du ønsker og se kurvens totale beløb. Klik “godkend ordre” i bunden af siden og en ny side kommer frem, så du kan afslutte din ordre.

4. For at afslutte din ordre, skal du indtaste dine faktureringsoplysninger.
    • Det er dit navn og efternavn – og eventuelt oplysninger, hvis du har et firma eller er ansat ved en offentlig institution.
    • Husk at indtaste dit mobilnummer og e-mailadresse. Der er vigtigt, så vi kan sende dig relevant information om din ordres rejse på sin vej fra os til dig.

5. Godkend din ordre og et betalingsvindue kommer frem. Når du har indtastet dine betalingsoplysninger, gennemføres dit køb. Nu kommer en ny side frem, hvor du kan se en bekræftelse på din ordre.

6. Giv os feedback.

Den mulighed kommer frem og vi vil være taknemlige for at du udfylder, så vi hele tiden kan forbedre os og vores hjemmeside.

7. Du vil modtage en ordrebekræftelse på e-mail.

 

Har du tastet forkert e-mail, så vil du ikke modtage den, derfor

  • Kig eventuelt i din spam-mappe,
  • Kontakt os gerne, hvis du ikke kan finde e-mailen og vi gensender manuelt,

Fejl i email-adressen kan betyde

  • At Humorkassen ikke kan sende oplysninger for levering til dig pr. mail,
  • At du ikke når at afhente din ordre før den sendes retur til os, hvis du ikke har skrevet telefonnummer på din pakke og forkert e-mail,

 

Vi oplever ofte, at der er fejl i e-mailadresser, så hvis vi ikke opdager fejlen, kan vi ikke gensende information til dig. Du kan kontakt os på info@humorkassen.dk.

Du kan desuden finde yderligere på vores FAQ-side om levering og returnering samt i vores handelsbetingelser.

Levering

Humorkassen.dk sørger for levering med GLS eller DAO til dig indenfor 1-2 hverdage* efter din bestilling.

Dette er gældende, når de produkter, du bestiller, er på lager. Når din ordre forlader vores lager, overgår ansvaret for leveringstid og  stand til fragtfirmaet, du har valgt for levering.

Alle ordrer der bliver placeret inden kl. 13.00 vil som regel blive sendt samme dag*.

Pakker kan desværre ikke omdirigeres efter afsendelse fra Humorkassen. Der er ikke mulighed for afhentning hos Humorkassen.

*Vi sender i øjeblikket ikke til Grønland og Færøerne. Vi beklager! Helligdage og de største handelsdage som Black Friday kan give ekstra leveringstid. Ligeledes kan der være travlt efter weekender, men vi sørger selvfølgelig for at afsende alle ordrer hurtigst muligt. Opstår der krisetider som ved Coronavirus, kan der også være risiko for yderligere dages leveringstid. Vi beklager.

Send din ordre retur

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse ved at købe en returlabel i vores returportal til din returforsendelse.

Dette er vores sikkerhed til dig at bruge vores returlabel, da du får track&trace til din forsendelse til os og vores oplysninger er indtastet på forhånd.

For at sende din ordre retur skal du gøre følgende:

1. Tage kontakt til os, hvor du blot skal give os dit ordrenummer og besked om hvad du ønsker at returnere. Ud fra dit ordrenummer har vi dine oplysninger.

Ellers kan du selv

a. Købe en returlabel til din returforsendelse i vores returportal. Her indtaster du dine oplysninger og køber fragtlablen til transporten til vores webshop lager.

b. Print og udfyld Humorkassens returseddel for din returforsendelse.

c. Herefter taper du returlablen på æsken til returforsendelsen og afleverer pakken til et indleveringssted. Husk endelig at få kvitteringen for din indlevering.

d. Husk at der ikke må være tape på QR-koderne, som GLS anvender til at scanne pakker. Pakken vil da sendes Humorkassens lager.

 

2. Ønsker du ikke at gøre brug af vores returlabel, skal du da sende din returnering til:

Telepas ApS
Att: Humorkassen
Halkjærvej 16B
9200 Aalborg

Vores returlabel giver dig track&trace for din sikkerhed, hvis pakken bliver væk i fragtmændendes varetægt.

Generelt for returforsendelser

Du afholder de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til modtagelse.

En ordre som ikke afhentes af dig ved pakkeshop eller lignende, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret og anses derfor ikke som et fortrudt køb.

Fortyder du købet efter du ikke har været afhentet pakken og vi har fået den retur af fragtmand, forbeholder vi os retten til at fratrække beløbet for returfragt i det samlede beløb, som du tilbagebetales. Jævnfør ligeledes ved Dansk Erhverv.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Sådan returnerer du en ordre til Humorkassen

1. Gerne tag kontakt til os på info@humorkassen.dk med dit ordrenummer og navn, så hjælper vi dig. Du kan desuden også følge nedenstående punkter for din returnering.

Ellers kan du gøre følgende:

1. Købe en returlabel gennem vores returportal. Her taster du dine oplysninger ind og lablen sørger for oplysninger til vores webshop lager.

2. Printe og udfylde Humorkassens returseddel, som du lægger med i din returforsendelse.

3. Har du en returlabel fra os, printer du denne og sætter på returforsendelsen. Nu er din pakke klar til at blive afleveret hos et indleveringssted.

3.a Husk at få en kvittering for din indlevering. Den kan være nødvendig, hvis der opstår problemer med levering og pakken forsvinder fra fragtselskabet.

4. Har du ikke en returlabel, så gå ind på GLS Send Pakke Portal og køb en returlabel. Det gør du ved at indtaste oplysninger på din returpakke og oplysninger til vores webshop lager. Her betaler du online, får en QR-kode, som GLS PakkeShop scanner og generer en label til dig.

5. Når vi modtager din returordre, vil vi:

  • Kontrollere, at emballagen er ubrudt. En intakt vare betyder at du vil få varens købsbeløb refunderet til samme betalingskort, som du har brugt til dit køb.
  • Er emballagen brudt i sådan en grad, at varen anses for åbnet, vil du i følge vores handelsbetingelser kun få en del af købsbeløbet retur.

6. Vil du returnere et beer pong bord, så kontakt os først på info@humorkassen.dk og vedhæft gerne billeder af returneringen, hvor vi kan se at bordets emballage ikke er åbnet. Vi vi herefter finde en løsning, der er fordelagtig for begge parter.

Husk på, at du
  • Afholder de direkte udgiver i forbindelse med forsendelse af din ordre,
  • Bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til modtagelse.

Ønsker du ikke at gøre brug af vores returportal, så husk at vedlægge  Humorkassens returseddel og send din returnering til:

Telepas ApS
Att: Humorkassen
Halkjærvej 16B
9200 Aalborg

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse. For at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Vi modtager ikke returforsendelser pr. efterkrav.

Returnering af beer pong bord

Ønsker du returnering af et beer pong bord, skal du først tage kontakt til os via info@humorkassen.dk og vedhæfte billeder af returneringen – om papkassen til bordet har været åbnet og i så fald også billeder af indholdet. Hermed vil vi sammen finde ud af en løsning, der er fordelagtig for begge parter.

Gensendelse af ordrer

Når du ikke at afhente din pakke inden 14 hverdage hos din valgte pakkeshop eller leveringssted, vil pakken blive returneret til Humorkassens lager. Her betaler vi for den ekstra afsendelse og returfragt.

Ønsker du at få gensendt pakken

For at gensende uafhentede ordrer, vil du blive opkrævet for ekstra forsendelse, som er lig din forrige fragtpris, og håndteringsgebyr på 39 kr.

Kontakt os på info@humrkassen.dk for aftale herom med den ekstra opkrævning gennem MobilePay eller Bankoverførsel.

En ordre som ikke afhentes ved pakkeshops omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

 

Læs mere i vores handelsbetingelser.

Returnering af beer pong kopper

Af hygiejniske årsager, tager vi ikke imod returneringer af beer pong kopper, da vi ikke kan vurdere om de har været i brug eller ej.

Du kan være sikker på, at kopper, som afsendes fra os, ikke har været i brug før afsendelse. Vi er stolte sponsor af Danish Series Of Beer Pong og er leverandør til festivaller og diskoteker, hvor vi har stort fokus på hygiejnen er i orden.

Returnering af beer pong bord

Ønsker du returnering af et beer pong bord, skal du først tage kontakt til os via info@humorkassen.dk.

For at gøre processen hurtigere, må du gerne vedhæfte billeder af din ønskede returnering af beer pong bordet. Vi vil gerne se om papkassen til bordet har været åbnet. Er det tilfældet, ønsker vi også billeder af indholdet i papkassen.

På den måde kan vi bedst muligt finde en løsning sammen, der er fordelagtig for begge parter.

Fortryder du din ordre, når du har modtaget den

Hvis du fortryder dit køb hos os, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage.

Er der en værdiforringelse på produktet, når du har returneret det til os, hæfter du for dette og det fratrækkes fra købsbeløbet.

Modtagelse af returpakken

Når vi modtager din returpakke, sender vi dig en e-mailbekræftelse, hvori vi også informerer dig om at tilbagebetalingen påbegyndes.

Skulle den mangle, så tjek din spam mappe eller kontakt os.

Selve tilbagebetalingen

Vi gennemfører din tilbagebetaling til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilliget i anden form for tilbagebetaling.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Vi anbefaler ved forsendelse af returordrer

Husk at bruge Humorkassens returseddel til din forsendelse og køb en returlabel hos os, da det gør processen for returnering hurtigere og vores oplysninger for returforsendelsen er indtastet.

Har du købt julegaver til en heldig modtager, så kan du læse her for at forholde dig her:

Alle julegaver kan returneres indtil 15. februar følgende år efter gaven er købt. Er det en julegave købt i 2020, vil returneringen altså senest skulle foretages 15. februar 2021 og så fremdeles.

Gavemodtager skal tage kontakt til os, så vi kan tage personlig hånd om muligheder for ombytning eller returnering.

For at gavemodtager kan returnere eller ombytte sin gave, så oplys da gavemodtager om:

  • Ordrenummeret
  • Køberens navn.

På den måde kan vi verificere ordren og sammen med ordremodtager aftaler nærmere for ombytning eller returnering.

Gavemodtager vil da ved modtagelse af produkt(er) hos vores lager, få tilsendt et personligt gavekort i form af en rabatkuponkode på ordrens beløb via email, som kan benyttes i vores webshop. Her vil gavemodtager frit kunne vælge i blandt vores produkter og indtaste rabatkuponkode i kurven.

Ønsker du at bytte eller returnere produkter, skal produkterne derfor returneres i samme stand, som da de blev modtaget. Læs yderligere i vores handelsbetingelser om varens stand.

Læs mere i vores handelsbetingelser eller om levering og returnering.

Skulle der være sket en fejl, har du spørgsmål om din ordre eller fortryder du dit køb,
mens du venter på din ordrer, kan du skrive til os på info@humorkassen.dk og notere
dit ordrernummer i din e-mail til os. Så besvarer vi din e-mail hurtigst muligt.

 

Opdateret 26/05-2021

Velkommen til vores hjemmeside! Vi har gemt en skattejagt på siden. Måske du finder skatten?