FAQ & levering

FAQ for Humorkassen

Humorkassen.dk sørger for levering med Post Nord og GLS til dig indenfor 1-2 hverdage efter din bestilling. Dette er gældende, når de spil, du bestiller, er på lager. Når din ordre forlader vores lager, overgår ansvaret for leveringstid og -stand til fragtfirmaet, du har valgt for levering.

Alle ordrer der bliver lagt inden 14.00 vil som regel blive sendt samme dag fra os.

Dog kan det også hænde, at vi sender ordrer samme dag, hvis du har lagt din ordre efter kl. 14, såfremt der opleves forsinkelse hos fragtmændene. Vi kan desværre ikke garantere dette.

Pakker kan desværre ikke omdirigeres efter afsendelse fra Humorkassen.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse med bestilling af denne returlabel. Dette er en forsikring til dig at bruge denne returlabel, da du får track&trace til din forsendelse til os.

Du afholder de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til modtagelse.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Når du ikke at afhente din pakke inden 14 hverdage hos din valgte pakkeshop eller leveringssted, vil pakken blive returneret til Humorkassens adresse. Her betaler vi for en ekstra afsendelse og returfragt.

Ønsker du at få gensendt pakken, vil du derfor blive opkrævet for ekstra forsendelse, som er lig din forrige fragtpris, og håndteringsgebyr på 29 kr.

En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Hvilke fordele tilbyder I?

Du opnår fri fragt ved køb af spil for over 499,-. Ellers koster fragt fra 29 kr. for køb under 499,- og lav returfragt af fortrudt køb inden for 100 dage.

Husk at bruge denne returlabel til din forsendelse til fortrudt køb.

Du kan også oprette dig som medlem i vores univers, hvor du optjener rabat på dine køb!

Ellers kan du også læse om vores bæredygtige valg lige her.

Derudover er du altid sikret personlige service, da vi selv står for at pakke hver eneste ordre. Og det gør vi med glæde!

Hvornår afsender I ordrer?

Placerer du din ordre hos os før kl. 14:00, vil den som regel blive afsendt samme dag fra os. Her kan dog komme undtagelser, såfremt vi ikke har mulighed for at være på lageret.

Det kan også ske, at vi sender ordrer samme dag, selvom du har placeret din ordre efter  kl. 14:00. Vi kan desværre ikke garantere dette!

Hvordan forudbestiller jeg spil?

Ved stor interesse og efterspørgsel af spil, åbner vi for muligheden for at forudbestille et spil. En forudbestilling betyder, at spillet midlertidigt ikke er på lager, men at vi hos Humorkassen afventer en leverance fra vores leverandører.

Forudbestillingen fungerer derfor som en venteliste, så du er sikret at få et eksemplar.

For at blive informeret om ventetiden, følg da med på vores Facebook og Instagram-profiler, hvor vi ved store forudbestillinger vil informere om nyheder på enten forsinkelser eller ankomster.

Vi trækker ikke penge før spillet er klar til afsendelse. Så snart vi modtager leverancen af forudbestillingen, står vi klar og pakker spillet/spillene og får afsendt hurtigst muligt, hvor du vil modtage en e-mail fra os om at din pakke er på vej.

Kan jeg afhente min ordre hos jer eller andre steder i Aalborg?

Ja, det kan du – vi elsker at få besøg!

Du kan afhente din ordre fra kl. 10 på Humorkassens adresse Gørtlervej 1c i Aalborg på hverdage efter aftale. Vi sender dig e-mail om ønsket afhentningstidspunkt. Det sikrer dig, at vi er på adressen, når du vil afhente.

Ellers kan du afhente din ordre hos vores samarbejdspartner Dice’n Drinks, hvis dette angives. De holder til på Sankelmarksgade 15, 9000 Aalborg – husk at afhent indenfor deres åbningstid. Husk at oplyse din 4-cifrede kode, du modtager af os.

Overholdes aftalen for afhentning ikke uden varsel eller indgåelse af ny aftale for tidspunkt til afhentning, tillader vi os efter to uger at sende dig en annulleringsbekræftelse pr. e-mail, hvor vi annullerer din ordre. Derfor kan vi ikke garantere, at spillet er på lager eller at der er reserveret et eksemplar hvis du kigger forbi for at afhente din – nu annullerede – ordre.

Hvad betyder en 'delvist afsendt ordre'?

Vi sender pakker fra vores lagerbygning, hvilket som hovedregel betyder, at din pakke leveres i én samlet pakke.

Når vi laver en delvist afsendt ordre, kan det være fordi enkelte spil i din ordre ikke er på lager ved bestilling.

Det kan eksempelvis være en forudbestilling sammen med andre spil. Det indebærer en længere total leveringstid for hele din ordre.

Vi sørger selvfølgelig for at aftale med dig, om du ønsker din ordre delt op. Det gør, at du kan modtage de spil, der er på lager, så hurtigt som muligt. Ønsker du ikke dette og vil vente med at få alt leveret samtidig, er det selvfølgelig også muligt!

Ønsker du en delvist afsendt ordre, hæves beløbet for den samlede ordre ved afsendelse af første del af ordren. Det sikrer dig, at vi ikke hæver beløbet over to omgange. Vi kontakter dig selvfølgelig såfremt dette er tilfældet, og sender dig ligeledes leveringsbekræftelse på e-mail, når vi afsender din ordre – eller dele af din ordre.

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, det kan du sagtens! Endelig ring til os på 93100990 eller send os en e-mail til info@humorkassen.dk med dit ordrenummer.

Kan I omdirigere min pakke?

Som udgangspunkt er det desværre ikke muligt for os at omdirigere din pakke.

Dog kan du omdirigere pakken gratis, hvis GLS ikke kan levere din pakke til dig personligt eller til en PakkeShop i din nærhed. Læs mere her.

Kan jeg afhente min ordre efter 20 dage i pakkeshop og få den gensendt?

Desværre ikke! Når du ikke at afhente din pakke inden 14 hverdage hos din valgte pakkeshop eller leveringssted, vil pakken blive returneret til Humorkassens adresse. Her betaler vi for en ekstra afsendelse og returfragt.

Ønsker du at få gensendt pakken, vil du derfor blive opkrævet for ekstra forsendelse, som er lig din forrige fragtpris, og håndteringsgebyr på 29 kr.

En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse med bestilling af vores returlabel. Bruger du ikke denne returlabel, står du direkte for udgifter i forbindelse med returforsendelsen af din pakke.

Denne returlabel er en forsikring til dig, da du får track&trace til din forsendelse til os.

Du afholder de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til modtagelse.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse. For at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Hvordan fungerer tilbagebetalingen?

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Er der en værdiforringelse på spillet, du returnerer til os, hæfter du for dette og det fratrækkes fra købsbeløbet.

Når vi modtager din returpakke, sender vi dig en emailbekræftelse, hvori vi også informerer dig om at tilbagebetalingen påbegyndes.

Vi gennemfører din tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilliget i anden form for tilbagebetaling.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med
mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Husk at bruge denne returlabel til din forsendelse.
Læs mere i vores handelsbetingelser.

Skulle der være sket en fejl, har du spørgsmål om din ordre eller fortryder du dit køb,
mens du venter på din ordrer, kan du skrive til os på info@humorkassen.dk og
notere dit ordrernummer i din e-mail til os. Så gør vi alt i vores magt for at
besvare din e-mail hurtigst muligt.