Levering

FAQ for Humorkassen

Grundet Coronavirus, kan du nu lave din egen midlertidige fuldmagt.

Du skal hænge den synligt for GLS’ chauffør ved din indgangsdør, så stiller
GLS pakken på din adresse, som du har anført. Fuldmagten er oprettet i
forbindelse med Regeringens anbefaling om mindst mulig kontakt mellem
mennesker, grundet Coronavirussen. Med fuldmagten tager du dog
selv ansvaret for pakkens eventuelle forsvinden.

Den midlertidige fuldmagt er her

 

Humorkassen.dk sørger for levering med GLS eller DAO til dig indenfor 1-2 hverdage efter din bestilling. Dette er gældende, når de produkter, du bestiller, er på lager. Når din ordre forlader vores lager, overgår ansvaret for leveringstid og -stand til fragtfirmaet, du har valgt for levering.

Alle ordrer der bliver placeret inden kl. 13.00
vil som regel blive sendt samme dag.

Pakker kan desværre ikke omdirigeres efter afsendelse
fra Humorkassen. Der er ikke mulighed for afhentning hos Humorkassen.

 

For yderligere spørgsmål til levering, læs med i FAQ i højre side.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse med bestilling af denne returlabel. Dette er vores sikkerhed til dig at bruge denne returlabel, da du får track&trace til din forsendelse til os.

Ved brug af denne returlabel, skal du blot indtaste dine oplysninger og komme returneringen i emballage. Herpå taper du returlablen fast og afleverer pakken til en GLS afsender. Husk  at der ikke skal være tape på QR-koderne, som GLS  anvender til at scanne pakker. Pakken vil da sendes Humorkassens lager.

Ønsker du ikke at gøre brug af vores returlabel, skal du da sende din returnering til

Lagerkompagniet
c/o Humorkassen
Fruedalsvej 7
4682 Tureby

Du afholder de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til modtagelse.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Når du ikke at afhente din pakke inden 14 hverdage hos din valgte pakkeshop eller leveringssted, vil pakken blive returneret til Humorkassens lager. Her betaler vi for den ekstra afsendelse og returfragt.

Ønsker du at få gensendt pakken, vil du derfor blive opkrævet for ekstra forsendelse, som er lig din forrige fragtpris, og håndteringsgebyr på 39 kr.

En ordre som ikke afhentes ved pakkeshops
omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Vi tager ikke imod returneringer af beer pong kopper, da vi ikke just kan vurdere om de har været i brug eller ej.

Ønsker du returnering af et beer pong bord, skal du først tage kontakt til os via info@humorkassen.dk og vedhæfte billeder af returneringen – om papkassen til bordet har været åbnet og i så fald også billeder af indholdet. Hermed vil vi sammen finde ud af en løsning, der er fordelagtig for begge parter.

Hvilke fordele tilbyder I?

Du opnår fri fragt ved køb af produkter for over 499,- med undtagelse for GLS erhverv. Ellers koster fragt fra 29 kr. for køb under 499,- og lav returfragt af fortrudt køb inden for 100 dage.

Du kan også oprette dig som medlem i vores univers, hvor du optjener rabat på dine køb!

Du er desuden garanteret personlig service, når du kontakter os.

Hvornår afsender I ordrer?

Placerer du din ordre hos os før kl. 13:00, vil den som regel blive afsendt samme dag. Her kan dog komme undtagelser, såfremt din vare ikke er på lager eller der er mange pakker, som eksempelvis ved Black Friday og Cyber Monday.

Hvordan forudbestiller jeg spil?

Ved stor interesse og efterspørgsel af spil, åbner vi for muligheden for at forudbestille spil. En forudbestilling betyder, at spillet midlertidigt ikke er på lager, men at vi hos Humorkassen afventer en leverance fra vores leverandører.

Forudbestillingen fungerer derfor som en venteliste, så du er sikret at få et eksemplar.

For at blive informeret om ventetiden, følg da med på vores Facebook og Instagram-profiler, hvor vi ved store forudbestillinger vil informere om nyheder på enten forsinkelser eller ankomster.

Vi trækker ikke penge før spillet er klar til afsendelse. Så snart leverancen af forudbestillingen modtages, vil det blive pakket og afsendt hurtigst muligt, hvor du vil modtage en e-mail om at din pakke er på vej.

Du kan også tilmelde dig vores påmindelsessystem som du finder på produkter, der ikke er på lager. Du vil herefter få en påmindelse om, at produktet er kommet på lager igen sendt til din e-mail ved tid og lejlighed.

Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Det er desværre ikke muligt at afhente ordre på vores adresser i øjeblikket.

Hvad betyder en 'delvist afsendt ordre'?

Når vi afsender pakker, betyder det som hovedregel, at din pakke leveres i én samlet pakke.

Når vi laver en delvist afsendt ordre, kan det være fordi enkelte spil i din ordre ikke er på lager ved bestilling.

Det kan eksempelvis være en forudbestilling sammen med andre spil. Det indebærer en længere total leveringstid for hele din ordre.

Vi sørger selvfølgelig for at aftale med dig, om du ønsker din ordre delt op. Det gør, at du kan modtage de spil, der er på lager, så hurtigt som muligt. Ønsker du ikke dette og vil vente med at få alt leveret samtidig, er det selvfølgelig også muligt!

Ønsker du en delvist afsendt ordre, hæves beløbet for den samlede ordre ved afsendelse af første del af ordren. Det sikrer dig, at vi ikke hæver beløbet over to omgange. Vi kontakter dig selvfølgelig såfremt dette er tilfældet, og sender dig ligeledes leveringsbekræftelse på e-mail, når vi afsender din ordre – eller dele af din ordre.

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, det kan du sagtens!

Endelig ring til os på 93100990 eller send os en e-mail til info@humorkassen.dk med dit ordrenummer. Du kan også skrive i vores chat med dit ordrenummer og gerne også navn, så vi kan annullere din ordre.

Kan I omdirigere min pakke?

Som udgangspunkt er det desværre ikke muligt for os at omdirigere din pakke.

Dog kan du omdirigere pakken gratis, hvis GLS ikke kan levere din pakke til dig personligt eller til en PakkeShop i din nærhed. Læs mere her.

Kan jeg afhente min ordre efter 20 dage i pakkeshop eller få den gensendt?

Når du ikke at afhente din pakke inden 14 hverdage hos din valgte pakkeshop eller leveringssted, vil pakken blive returneret til Humorkassens lageradresse. Her betaler vi for den ekstra afsendelse og returfragt.

Ønsker du at få gensendt pakken, vil du derfor blive opkrævet for ekstra forsendelse, som er lig din forrige fragtpris, og håndteringsgebyr på 39 kr. oveni.

En ordre som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret og anses derfor ikke som et fortrudt køb. Fortyder du købet efter vi har fået pakken retur og den ikke har været afhentet, forbeholder vi os retten til at fratrække beløbet for returfragt i det samlede beløb, som du tilbagebetales. Jævnfør ligeledes Dansk Erhverv.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse med bestilling af vores returlabel. Bruger du ikke denne returlabel, står du direkte for udgifter i forbindelse med returforsendelsen af din pakke.

Denne returlabel er en sikkerhed til dig, da du får
track&trace til din forsendelse til os.

Du afholder de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til modtagelse.

Ønsker du ikke at gøre brug af vores returlabel,
skal du da sende din returnering til

Lagerkompagniet
c/o Humorkassen
Fruedalsvej 7
4682 Tureby

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en
værdiforringelse. For at være sikker på at kunne modtage alle
pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Ønsker du returnering af et beer pong bord, skal du først
tage kontakt til os via info@humorkassen.dk og vedhæfte
billeder af returneringen – om papkassen til bordet har været
åbnet og i så fald også billeder af indholdet. Hermed vil vi
sammen finde ud af en løsning, der er fordelagtig for begge parter.

Hvordan fungerer tilbagebetalingen?

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Er der en værdiforringelse på spillet, når du har returneret det til os, hæfter du for dette og det fratrækkes fra købsbeløbet.

Når vi modtager din returpakke, sender vi dig en emailbekræftelse, hvori vi også informerer dig om at tilbagebetalingen påbegyndes.

Vi gennemfører din tilbagebetaling til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilliget i anden form for tilbagebetaling.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Husk at bruge denne returlabel til din forsendelse.
Læs mere i vores handelsbetingelser.

Skulle der være sket en fejl, har du spørgsmål om din ordre eller fortryder du dit køb,
mens du venter på din ordrer, kan du skrive til os på info@humorkassen.dk og
notere dit ordrernummer i din e-mail til os. Så gør vi alt i vores magt for at
besvare din e-mail hurtigst muligt.